وقت و انرژی خود را هوشمندانه مدیریت کنید
در این صفحه میتوانید تعرفه و امکانات متنوع ربات هوشمند قیمتگذاری را ملاحظه نمایید و بر اساس نیاز خود بسته مورد نظر را انتخاب و خریداری نمایید.
اگر برای خرید بسته ربات هوشمند قیمتگذاری سوالی در ذهن شما باقی مانده است لطفا با ما تماس بگیرید.
نام بسته | بسته پایه | بسته تجاری | بسته پیشرفته | بسته شرکتی |
---|---|---|---|---|
کد بسته | DR-BASE | DR-GOLD | DR-PRO | DR-PLUS |
حداکثر تعداد ثبت تنوع کالا | ۵ | ۵۰ | ۱۰۰ | نامحدود |
نوع سرور ربات | اشتراکی | اشتراکی | اختصاصی | اختصاصی |
تعداد رویداد در دقیقه (EPMs) | ۱ | ۲۰ | ۱۸۰ | ۳۰۰ |
بازه قیمتگذاری (دقیقه) | ۶۰ | ۴۵ | ۱۵ | ۵ |
تعیین بازه قیمتگذاری کالا | ✅ | ✅ | ✅ | ✅ |
اعلام کالاهای در حال اتمام موجودی | ✅ | ✅ | ✅ | ✅ |
رعایت هوشمند کف و سقف قیمت | ✅ | ✅ | ✅ | ✅ |
ردیابی و شناسایی رقبا | ❌ | ✅ | ✅ | ✅ |
قیمتگذاری هوشمند توسط ربات | ❌ | ✅ | ✅ | ✅ |
افزایش خودکار قیمت در نبود رقیب | ❌ | ✅ | ✅ | ✅ |
ارسال خودکار گزارشات به تلگرام | ❌ | ✅ | ✅ | ✅ |
ورود خودکار تمامی تنوع کالاها | ❌ | ❌ | ✅ | ✅ |
قابلیت خطایابی عملکرد ربات | ❌ | ❌ | ✅ | ✅ |
برنده شدن هوشمند بایباکس | ❌ | ❌ | ✅ | ✅ |
قابلیت چند پردازشی همزمان | ❌ | ❌ | ✅ | ✅ |
امکان ویرایش لیست کالاها طی دوره | ❌ | ❌ | ❌ | ✅ |
ربات اختصاصی و شخصیسازی شده | ❌ | ❌ | ❌ | ✅ |
پشتیبانی | پایه | برنزی | نقرهای | طلایی |
ظرفیت تکمیل | ظرفیت تکمیل | ظرفیت تکمیل | ظرفیت تکمیل |
۱. به جهت حفظ کیفیت سرویس و ارائه بهترین خدمت با بالاترین سرعت و کمترین زمان اجرای ربات هوشمند قیمتگذاری به مشتریان، در حال حاضر حداکثر تعداد ثبت تنوع کالا تا ۱۰۰ عدد تعیین شده که چنانچه مشتری نیاز به تعداد بیشتر از این را داشت، نیاز به طراحی سرویس ویژه متناسب با تعداد کالاهای وی خواهد بود.
۲. چنانچه مشتریان وفادار نیاز به ارتقای سرویس قبلی خود را داشته باشند تخفیف ویژهای برای درخواست جدید لحاظ خواهد شد.
۳. بعد از درخواست هر یک از بستهها، مشتری موظف به ارسال سریع لیست کامل کالاهای مدنظر خود بصورت فایل اکسل خواهد بود.
۴. پشتیبانیهای سرویس ربات هوشمند قیمتگذاری به شرح زیر میباشند:
پشتیبانی پایه :
تیکت (پاسخگویی به تیکت حداکثر تا ۲۴ ساعت)
پشتیبانی برنزی :
تیکت (پاسخگویی به تیکت حداکثر تا ۲۴ ساعت) – پشتیبانی در پیامرسان
پشتیبانی نقرهای :
تیکت (پاسخگویی به تیکت حداکثر تا ۸ ساعت) – پشتیبانی در پیامرسان – تماس تلفنی در ساعات اداری (۱۰ صبح تا ۱۸ عصر)
پشتیبانی طلایی :
تیکت (پاسخگویی به تیکت حداکثر تا ۴ ساعت) – پشتیبانی در پیامرسان – تماس تلفنی در ساعات اداری (۱۰ صبح تا ۱۸ عصر)